Met de nieuwe website is er een nieuwe ‘weg’ naar de helpdesk: inloggen op MijnKNOV en dan naar MijnHelpdesk. Zo kunnen we efficiënter werken en dus vragen sneller beantwoorden. Velen weten deze weg al te vinden, maar soms wordt info@knov.nl of het contactformulier op de homepagina van de website gebruikt. We hebben dat tijdelijk als overgangsfase ‘laten gaan’, maar per 1-1-2022 is het echt de bedoeling dat je vragen aan de helpdesk stelt via de hierboven omschreven weg. We houden dan goed overzicht op de aard van de vragen, zodat we bijvoorbeeld ook de informatievoorziening kunnen aanpassen als dat nodig is.
Voor échte spoed kun je uiteraard bellen met 0800 – 566 85 55 (of het algemene nummer van de KNOV: 088 – 88 83 999).
Weet dat de helpdesk tussen Kerst en Oud en nieuw niet bemenst is. Het kan dus tijdelijk iets langer duren voordat je antwoord krijgt. Graag je begrip hiervoor.