Nieuwsbericht

14 september 2023

De KNOV heeft een nieuwe visuele identiteit. In het bijzijn van bijna 300 KNOV-leden is op 13 september onze nieuwe huisstijl, inclusief nieuw logo, nieuwe passende kleuren en een aangepaste website, gelanceerd.

Deze visuele identiteit is tot stand gekomen middels een rebranding-traject. Uit dit traject zijn vier kernwaarden gekomen die het fundament gaan vormen van wat de KNOV doet. Deskundig, betrokken, verbindend en moedig. Deze waarden worden vanaf nu geborgd en geleefd. Ze gaan ons helpen om de juiste, bij de KNOV passende beslissingen te nemen. Na het vastleggen van deze kernwaarden is de nieuwe huisstijl ontwikkeld. Een frisser, strakker en eigentijds jasje, dat beter bij ons past en bij onze positionering. Een moderne, herkenbare huisstijl gaat ons helpen om de KNOV zichtbaarder te maken en steviger neer te zetten.  

Vragen? Neem gerust contact op met onze communicatieafdeling via evanofwegen@knov.nl